Efektyvi AdWords reklama

Efektyvi reklama yra įmanoma tik tuo atveju jei reklamuotojas supranta visą virtualios reklamos tarpininko mechanizmą. Šiuo atveju mes pakabėsime apie Google Adwords reklamą, kur puikiai dera su SEO paslaugomis.
Svarbu suprasi kad už reklamines kompanijas pinigus mokate iš savo kišenės ir jūsų pagrindinė užduotis išmokti sukurti veiksmingas kampanijas.
Sėkminga Adwords reklama yra ne tik geros teorinės žinios. Viskas ką sužinosite iš šio straipsnio yra būtina naudoti ir taikyti praktikoje.
Žingsnis po žingsnio kiekvieną dieną Jūs įgysite naudojimo įgūdžių ir neįkainojamos patirties, kuri leis padaryti savo kampanijas sėkmingomis. Google AdWords vartotojo sąsaja leidžia jums visiškai kontroliuoti savo reklamos biudžetą.
Jūs nusprendžiate kiek išleisti reklamai. Reklamos išlaidas įtakoja trys pagrindiniai veiksniai:- Dienos biudžetas
- Kaina už paspaudimą (CPC)
- Jūsų skelbimų kokybė
Dienos biudžetas
Dienos biudžetas Adwords reklamoje yra suma, kurią esate pasirengę išleisti per savo reklamos kampanijos dieną. Jūsų skelbimai bus talpinami iki tol, kol biudžetas bus išeikvotas. Tada jūsų skelbimai bus sustabdyti iki kitos dienos. Jūs visada galite pakeisti savo dienos biudžetą ir taip reguliuoti skelbimų dažnį.
Norėdami pradėti reklamos kampaniją, galite pasirinkti rekomenduojamą biudžetą savo profilio “Google Adwords” nustatymuose pagal savo planuojamas reklamos finansinias išlaidas. Bet kuriuo atveju, kai koreguojate savo išlaidas turite nuolat stengtis jas sumažinti.
Kaina už paspaudimą (CPC)
Tai kaina, kurią Jūs pasirengę mokėti už kiekvieną paspaudimą ant jūsų skelbimo. Galima nustatyti atskirą tarifą už paspaudimą bet kuriam raktiniam žodžiui. Jūs galite varžysis tarp populiariausių žodžių. Tai leis jūsų skelbimus rodyti pagal efektyvesnius žodžius palankesnėje padėtyje, kitaip tariant įdėti į pirmąsias pozicijas, daugiau matomas vartotojų Google paieškos rezultatuose. Vėlgi, nepamirškite sąnaudų – iš pradžių jos bus didesnės, bet Jums optimizuojant savo Google AdWords reklamos kampanijas, įgysite praktinės patirties, išmoksite kaip sumažinti savo išlaidas už paspaudimą. Kaip to pasiekti, skaityti toliau …
Jūsų skelbimų kokybė
Pagalvokime apie tai kodėl žmonės naudoja paieškos sistemas? Tikriausiai tam kad greitai ir lengvai rasti reikiamą informaciją, todėl labai svarbu, kad jūsų skelbimai ir informacija esanti nukreipimo puslapyje, reklamuojamame šiame skelbime, kaip įmanoma atitiktų paieškos užklausą.
Siekiant įvertinti šią savybę AdWords naudojamas kokybės rodiklis kuris matomas Jūsų sąskaitoje, kur Jūs galite sekti jį. Siekiant padidinti kokybę, Jums reikia dirbti su raktinių žodžių sąrašu ir skelbimo tekstu, siekiant padidinti jų aktualumą t.y. atitikimą naudotojų užklausomis.
Kuo aukštesnis kokybės rodiklis, tuo geresnės jūsų skelbimo pozicijos ir mažesnėkaina už paspaudimą. Nepaisant to, kad Google AdWords kainos už paspaudimą sąnaudų skaičiavimas paremtas aukciono principu ir Google rekomenduos Jums didesnę kainą už geriausią poziciją. Gerindami kokybės rodiklį galite žymiai sumažinti išlaidas už paspaudimus.
Todėl kuo tiksliau Jūsų reklamos kampanija bus orientuota į Jūsų tikslinę auditoriją, tuo ji bus efektyvesnė ir pelningesnė.
Šiek tiek apie reklamos tekstą
Reikia kad skelbimas pritrauktų dėmesį. Jei jūsų klientas ketina atlikti pirkim, jis žino ko jis nori ir dėl to būkite konkretus. Negalima rašyti skelbimų kurie yra bendro pobūdžio. Pavyzdžiui: “Mes parduodame įvairių modelių ir gamintojų vaizdo kameras “, – skelbimas nėra konkretus ir vargu ar sudomins pirkėją.
Galimejį šiek tiek pakeisti:
- Naudokitepopuliarius raktažodžiustekste, jie bus rodomiparyškintu šriftu, o tai yralabiau pastebima.
- Naudokitetekstespecialius pasiūlymus arargumentus(pvz10% nuolaida)skatinant pirkti būtent Jūsųprekes.
- Raginimas veikti, tam kadįtikintipirkėjąaplankytiparduotuvę irnusipirktibūtentJūsųprekes.
- Naudokitedidžiąsias raidestinkamose vietosetekstepabrėžtiypačreikšmingus žodžius.
- Nuorodaskelbimeturėtų vestiįsvetainės puslapį kur pateiktas reklamuojamas produktasar paslauga.
Dabar jūsų skelbimas dedamas Google Adwords reklamoje atrodo profesionaliai ir taip pat leidžia klientui gauti tai, ko jums reikia greitai ir lengvai.
Raktažodžiai. Žodžių grupės. Neigiami žodžiai
Jūsų reklamos sėkmė priklauso nuo pasirinktų raktažodžių. Jūsų klientas matys jūsų skelbimą tik tada, jei jūs pasirenkate tinkamus raktažodžius. Pastatykite save į jo vietą. Pagalvokite apie tai kokius žodžius jis gali naudoti. Kiekvienas vartotojas nori greitai rasti informaciją ir todėl teikia pirmenybę skelbimams, kurie yra ypač susiją su jo užklausa. Tai reiškia, kad Jūsų pasirinkti naudoti AdWords reklamoje raktažodžiai, turi atitikti skelbimus ir nukreipimo puslapius svetainėje. Tai galima padaryti taip:
Reikia padaryti tris paprastus veiksmus:
- Apsvarstykite atskirai kiekvieną iš reklamuojamų prekių, produktų ir paslaugų. Kokie žodžiai ar frazės geriausiai apibūdina juos. Būtinai nurodykite visų produktų prekių ženklus, taip pat įvairius rašybos ir daugiskaitos variantus.
- Sudarome tokį patį sąrašą kiekvienam produktui. Kiekvieno iš šių sąrašų pagrindu sukurkite atitinkamas skelbimų grupes savo paskyros Google AdWords kompanijoje Tada ištrinkite raktažodžius, kurie netinka arba yra pernelyg bendro pobūdžio, iš kiekvienos Jūsų skelbimų grupių. Paprastai geriausiai dirba frazes iš dviejų ar trijų žodžių.
- Ir dar vienas patarimas! Nurodykite “tikslinimą” (tikslinę orientaciją) su vadinamųjų neigiamų raktinių žodžių pagalba. Pavyzdžiui, jei jūs neturite pasiūlyti kokių nors papildomų paslaugų, parduodamų prekių – priežiūros ar remonto darbams, pridėkite žodžiai “pataisyti” ir “paslauga” kaip neigiamą raktinį žodį. Ir jūsų skelbimas nebus rodomas pagal užklausas kur jie naudojami.
Net nedideli raktažodžių sąrašo pokyčiai gali labai pakeisti jūsų AdWords kampanijos eigą. Sekite jų svarbą ir redaguokite raktinių žodžių sąrašą. Pridėkite naujų ir ištrinkite retai naudojamus.
Skelbimų grupės pagal prekių ir paslaugų grupes
Dar kartą noriu priminti Jums – sukurkite kiekvienai Jūsų produktų grupei skelbimų grupę, atsakingą už tam tikrą raktažodžių grupę. Tai leis maksimaliai pagreitins Jūsų klientų informacijos paiešką . Ir Jūsų reklama bus efektyvesnė.
Statistikos stebėjimas. Parodymai. Paspaudimai. CTR
Reklamos kampanijoje pagrindinis dalykas – tai rezultatas. Sužinokite daugiau apie tai, kaip veiksmingai veikia jūsų reklamos kampanija, galite tiesiogiai iš savo Google AdWords sąskaitos.
Potencialūs klientai paspaudžia Jūsų skelbimą tik tada, kai jie laiko jį atitinkamu jų užklausą (atsižvelgiant į jų poreikius). Paspaudimai bei kiti statistikos parametrai leidžia sekti ir įvertinti savo AdWords reklamos kompanijos sėkmę.
Tai yra šie parametrai:
- Parodymų skaičius leidžia mums suprasti, kiek kartų skelbimas buvo parodytas Google vartotojams.
- Paspaudimų skaičius rodo, koks vartotojų skaičius spustelėjo ant Jūsų skelbimo ir pateko į jūsų svetainę.
- CTR rodiklis (paspaudimų santykis su parodymų skaičiumi) – vartotojų procentas, kurie paspaudžia skelbimą jį pamatę. CTR = 25 Paspaudimai/ Peržiūrų 100 x 100% = 25%
Google Adwords paskyros dalyje “Kampanijos” pateikiama daug informacijos, atspindinčios tam tikrą statistiką. Išnagrinėkite siūlomą informaciją, ir pamatysite kiek veiksminga yra jūsų kampanija.
Dalyje „Raktiniai žodžiai” Jūs galite sekti, kokie raktiniai žodžiai yra populiariausi. Pabandykite pridėti daugiau šių žodžių variantų. Tuos žodžius ir frazes, kurie rečiau naudojami, turėtumėte redaguoti arba ištrinti.
Tas pats pasakytina ir apie skelbimus, juos galite peržiūrėti ir redaguoti AdWords administravimo dalyje “Skelbimai”.
Statistika apie parodymus, paspaudimus ir CTR leidžia įvertinti, ar veiksmingi skelbimai, raktiniai žodžiai ir kampanijos. Norint žinoti, kiek vartotojų tampoa Jūsų klientais po to paspaudė ant skelbimo, galite naudoti “konversijų stebėjimo kodą”, kurį galima rasti tiesiai iš Jūsų Google AdWords sąskaitos. Tiesiog įjunkite šią funkciją ir patalpinkite siūlomą kodą į savo svetainę, ir pamatysite, kurie paspaudimai priveda iki pardavimo. Taip sužinosite kurie skelbimai ir raktiniai žodžiai atveda į Jūsų svetainę lankytojus, kurie tampa klientams.
Nuolatinis reklamos kampanijų koregavimas daug kartų išaugins Jūsų reklamos pelningumą, o gerėjantys socialiniai faktoriai padidins SEO paslaugų efektyvumą, kadangi vartotojų kiekis ir elgesys svetainėje įtakoja pozicijas Google paieškos rezultatuose.
Sėkmingos reklamos su AdWords Google!
Turime verslą internete. Norime plačiau sužinoti apie SEO paslaugas. Šiuo metu mums optimizuojama Google AdWords. Konversijos reitingas iš Googe apie 3,5%. Agentūra sako, jog tai geri rodikliais. Gavome rekomendacijas ieškoti SEO specialistų, nes pasak agentūros, jei Google AdWords gerai atsiperka, tai SEO paslaugos turi atsipirkti dar geriau? Kokios SEOPaslaugos.com kainos? Nerandame.
Na, jei komentarą tikrai rašė ne minėta agentūra dėl nuorodos atsakysiu: 3,5% konversiją daugeliu galima laikyti nebloga. SEO kaina kiekvienu atveju gali būti labai skirtinga ir daugiausia priklauso nuo optimizavimui pasirinktų raktažodžių konkurencijos internete, jų kiekio ir svetainės kokybės.